Träning ons

Hadde en RIKTIGTsketen träningsdag idag. Blev tvungen och sänka vikterna rätt mycket rejält faktiskt. Antagligen börgar jag bli sjuk eller så e det något annat. Börgade med Bänkpress på normal vikt och efter hälften så fick jag stången i bröstet :).
Ifs så har jag varit på badet med 2 av barnen och käka dåligt.
Vägde mig efter träningen och saknade 3 kilo så .......Tror till 99% att värmen o dåligt intag av mat och vatten hadde stor betydelse.
Ska Hälla i mig  lite "CELL RECOVERY" under kvällarna och fylla på med långsamma Kolhydrater.
Ifs så hjälper ju inte alltid "mirakel" medel man ska ju alltid käka rätt...gäller ju bara att hitta sin egen rytm.


Långsamma Kolhydrater

Klicka på bilden så hamnar du på deras hemsida med mer info.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0