Träning Fredag

Blev sen till träningen idag och när jag väl kommer dit har något pucko på Natulus tydligen bestämt att man ska ha ett datum eller skit på sin programmapp och plockat ur den ur bläddraren. efter att bränt en kvart för att leta efter mappen samt vart tvungen o fråga vart den tagit vägen så ska dom ha mitt medlemsnummer..... det e väll för fan bara att slå skiten på namnet  som står på mappen dom tagit i datorn o dom ser vad dom behöver göra.
nåväl efter ha upprepat personnumret 3 ggr så hittar dom mig o skriver när ÅRSKORTET går ut sen e det klart....
20 minuter senare kan jag byta om väger mig och ser att jag fortfarande ligger på 73,4 kg... ligger på 75,6 ca annars.
2,2 kg viktfall och samma vikt som i ondsdags ifs e detta  utan middag men jag ligger på lite över 75 med mat.
net o låna fettmätaren 7.1% Fett 5.1 Kg fett...
Tanten mmm det här var ju lågt..... Hon: äter du som du ska,tar du extra proteiner....Jag: lever på Proteiner gratis på jobbet ....Hon: jaaa du kanske har en infektion... JAG: jo vi får väll se.

ifs blir jag lite närvös då jag äter som jag ska men tappar vikt.

någon kanske har ideer ?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0